Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo ik heb een vraag. De windows 8.1 is al te downloaden maar ik zie die update niet in de Store staan

Groetjes,
 
Sommige edities van Windows 8 bieden geen ondersteuning voor de gratis update naar Windows 8.1. Dit zijn onder andere:

Windows 8 Enterprise

Edities van Windows 8 Pro die door bedrijven zijn geïnstalleerd via KMS-activering

Edities van Windows 8 die zijn geïnstalleerd met behulp van een MSDN ISO-bestand en die zijn geactiveerd met meerdere activeringssleutels

Als u een van deze edities uitvoert, kunt u de gratis update naar Windows 8.1 of Windows RT 8.1 niet installeren vanuit de Store.

Als u Windows 8 hebt geïnstalleerd met een MSDN ISO-bestand, kunt u Windows 8.1 mogelijk installeren met een vergelijkbaar ISO-bestand van MSDN. lees meer op Waarom wordt de update niet weergegeven in de Store? - Microsoft Windows
 
Bekijk deze oplossingen eens.
Problemen met Windows 8.1 update - Windows Helpdesk
Dus deze update moet je zeker hebben.
0000000.jpg
 
neem deze link en je kunt hem den nog steeds downloaden ... ms-windows-store:WindowsUpgrade
**je dient dus op de vermelding u kunt de update gratis downloaden "vanuit de Windows Store" te klikken in de tekst vermeld bij het nemen van de link ...
heb deze een uur geleden nog geinstalleerd en werkende gekregen ...
 
ik zie de update van Win 8 naar Win 8.1 nog altijd niet in de windws store

of er is eerder al een poging gewaagd om de upgrade naar Win 8.1 te doen maar deze werd niet voltrokken !!
en is door deze reden dan ook niet meer te zien in de store ..
*indien ikzelf nu naar de update zoek dan zie ik hem nu ook niet meer staan in de store ( de reden hier voor is dat ik immers de 8.1 gebruikt )
doe eens de controle ...
klik op computer en open de C
zie je hier een vermelding staan Windows.old
indien zo kijk dan ook eens naar de datum die er achter vermeld word ...
** zelf zie ik bij me 2 x een vermelding naar een map Windows.old
de eerste word nu Windows.old.bak genoemd en heeft de datum 17/09/2012 (hier heb ik de upgrade gedaan van de Win7 > Win8 )
de tweede word Windows.old genoemd en heeft de datum 21/10/2013 ( hier heb ik de upgrade gedaan van de Win8 > Win8.1 )
***dank zij de Windows.old map zou je in principe een Rollback kunnen doen naar de vorige Windows ( zelf niet getest )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan