Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb hier een kleine laptop 10"" medion.
er staat nu windows starter op en zou daar windows 7 ultimate of zo willen opzetten.
mijn vraag is of dat gaat en waar kan ik die windows downloaden en kan ik dan de sleutel nog gebruiken van die windows starter.
ben niet zo handig met pc,maar zou toch willen proberen.
gegevens van die laptop:ms windows 7 starter 32 bits
intel atom cpu n455@1.66ghz
1,0 gb ram
intel grafics media accelerator 3150
probleem is dat hij traag gaat en soms komt op scherm,windows verkenner reageert niet.
 
mijn vraag is of dat gaat en waar kan ik die windows downloaden en kan ik dan de sleutel nog gebruiken van die windows starter.
Antwoord hierop is nee ,sleutel is alleen voor Windows starter!!!
zou daar windows 7 ultimate of zo willen opzetten.
Dit raad ik je ook af!!!Win7Ultimate met 1 GB Ram ,gaat echt niet lekker werken!!!
probleem is dat hij traag gaat en soms komt op scherm,windows verkenner reageert niet.
Scan eens met ADW
Download AdwCleaner naar het bureaublad.
*Sluit alle openstaande vensters.
*Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
*Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
*Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
*Klik op Scan.
*Klik vervolgens op Clean (Engelse versie)of Verwijderen (Nederlandse versie).
*Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal een logfile.
Anders is het hier terug te vinden C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt.
Plaats de log in je volgend bericht

mvg
 
Antwoord hierop is nee ,sleutel is alleen voor Windows starter!!!

Dit raad ik je ook af!!!Win7Ultimate met 1 GB Ram ,gaat echt niet lekker werken!!!

Scan eens met ADW
Download AdwCleaner naar het bureaublad.
*Sluit alle openstaande vensters.
*Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
*Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
*Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
*Klik op Scan.
*Klik vervolgens op Clean (Engelse versie)of Verwijderen (Nederlandse versie).
*Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal een logfile.
Anders is het hier terug te vinden C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt.
Plaats de log in je volgend bericht

mvg

# Database : 2015-01-13.2 [Live]
# Besturingssysteem : Windows 7 Starter (32 bits)
# Gebruikersnaam : victor - FIKY-PC
# Gestart vanuit : C:\Users\victor\Downloads\AdwCleaner(1).exe
# Optie : Verwijderen

***** [ Services ] *****


***** [ Bestanden / Mappen ] *****


***** [ Taken ] *****


***** [ Snelkoppelingen ] *****


***** [ Register ] *****


***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v8.0.7600.16700


-\\ Mozilla Firefox v34.0.5 (x86 nl)


-\\ Google Chrome v39.0.2171.99


*************************

AdwCleaner[R0].txt - [9114 octets] - [27/12/2014 17:41:59]
AdwCleaner[R1].txt - [972 octets] - [05/01/2015 15:19:37]
AdwCleaner[R2].txt - [1034 octets] - [15/01/2015 14:10:15]
AdwCleaner[S0].txt - [7501 octets] - [27/12/2014 17:55:54]
AdwCleaner[S1].txt - [1037 octets] - [05/01/2015 15:25:45]
AdwCleaner[S2].txt - [960 octets] - [15/01/2015 14:14:55]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S2].txt - [1019 octets] ##########
 
kan wel maar, draait niet lekker het geheugen is voor windows 7 net genoeg om het er op te zetten, 7 heeft al 1 gig geheugen nodig om te kunnen draaien

kan wel file sturen om starter te upgraden naar ultimate met je eigen key nummer
 
Dat is zo een mini notebookje. Er zit geen cd/dvd lezer , dus ga je eerst al een externe cd/dvd lezer/schrijver nodig hebben of een USB stick als je daar een andere windows 7 wil op installeren.
Tegenover Windows Vista draait windows 7 home premium uitstekend met 1 GB ram. Zelf draai ik Windows 7 home premium op een desktop met nog een single core processor en 1,5 ram zonder problemen.

probleem is dat hij traag gaat en soms komt op scherm,windows verkenner reageert niet.

Meestal verwijst dit naar spyware op de computer of teveel programma's die automatisch opstarten met windows , waardoor het geheugen maar ook de proceesor over belast word en windows niet meer gaat reageren.Bij teveel openstaande vensters en toepassingen zal dit fenomeen zich ook voordoen.
Wat me ook opgevallen is in je ADW log , is dat Internet Explorer niet bijgewerkt is. Is je Windows7 zelf up to date?
 
Ik heb hier ook zo'n handig klein netbookje. Ik gebruik hem tijdens vakanties om mijn SD kaartjes te legen van mijn videocamera en fotocamera's en eventueel als er wifi beschikbaar is even op internet.
Het is een Asus waar ook Windows Starter op stond en 1 GB geheugen. Met Starter vond ik het geen snelheidsmonster, maar snel genoeg om de dingen te doen die ik er mee wil doen.
Graag had ik een ander bureaublad gehad, maar dat bleek niet mogelijk met de Starter editie en daarom heb ik er Windows Home Premium opgezet. Hij is misschien iets trager geworden, maar het verschil is nihil.

Wat ook niet geheel onbelangrijk is om te controleren welke programma's er tijdens het booten allemaal opstarten. Toen ik hem nieuw kocht kon ik vele programma's uitschakelen omdat ik deze toch niet nodig had en dit gaf enige snelheidswinst.
 
HEB nu cccleaner laten draaien,ook adwcleaner,malwerybytes,en virusscanner en gaat nu wel beter en zal het zo maar laten.
dient toch maar om mail te zien als ik op vakantie ben eigenlijk.
vriendelijk bedankt voor alle mogelijke oplossingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan