Status
Niet open voor verdere reacties.

BMWKB-GArijder

Steunend lid
Vip Lid
hallo, bij mij komt het regelmatig voor dat verkenner niet meer reageert
na 2 maal klikken komt ermelding dat er naar een oplossing word gezocht en dan wordt de verkenner terug opgestart en werkt deze terug even
dit kan soms 10 keer op 1 uur voorkomen, dus er is geen oplossing gevonden
wat kan eraan gedaan worden
grts BMWRT-rijder
 
Heb je de computer al eens gescand op mogelijk aanwezige spyware, want meestal is spyware hiervan de oorzaak. Als het probleem zich terug voordoet open dan eens taakbeheer en noteer eens het CPU en geheugenverbruik.
 
hoi, ik scan mijn laptop zeer regelmatig met enkele programmas op spyware, malware en virussen
toch blijft zich dit euvel in verkenner voordoen
cpu 0tot1% en 3.05GB van de 8(zijnde 38%)
grts BMWRT-rijder
 
Begin al eens met volgende rommel eraf te gooien:
advancesystemcare

En als het mijn PC was vloog volgende er ook af:
iobitmalwarefighter
360totalsecurity

Vooral advancesystemcare zie je overal opduiken en is dikwijls mede oorzaak van algemene PC vervuiling. Bijdrage levert dit niet, afbraak daarentegen...
 
nee ik gebruik geen clover
heb malwarebytes, iobitmalwarefighter en advancesystemcare en 360totalsecurity
grts BMWRTrijder


Heb je Ccleaner geïnstalleerd staan ? Dan kun je via gereedschap een lijstje van al je geïnstalleerde software opslaan als tekstbestand en hier eens als bijlage toevoegen. Kan eens gekeken worden welke rommel je kan verwijderen van je computer.
 
welk alternatief geeft u mij als ik deze programmas verwijder

Geen . Dat is allemaal rommel dat beweert uw computer sneller te laten werken . Hoe meer van die rommel op je computer hoe meer geheugen en processor verbruik , en je ziet het resultaat ervan. Eigenlijk doet die software helemaal het tegenovergestelde , met als risico dat je windows ook eens beschadigt geraakt.
Ccleaner is een eenvoudig tooltje waarmee , neemt bijna geen schijfruimte in beslag, neemt weinig geheugen in beslag en is een goed opruimtooltje . Handmatig opruimen , zelf alles gaan verwijderen is nog de beste oplossing , maar dan moet je wel goed weten waar je met bezig bent . Met Ccleaner kun je het register ook opkuisen maar toch blijft er bij verwijderen van bepaalde software nog altijd kleine spoortjes achter in het register .
Download hier Ccleaner Slim. Die installeert geen ongewensste toolbars of meeliftende software .
 
hoi, heb enkele programma's verwijderd. De laptop is iets neller geworden doch de fout in verkenner blijft nog steeds voorkomen
ps kan ook niet in het zelfde venster iets kopieren naar een andere map, enkel als ik 2 verkennervensters open wel.
zal eens proberen met Ccleaner
grts
 
ps kan ook niet in het zelfde venster iets kopieren naar een andere map, enkel als ik 2 verkennervensters open wel.

Op welke manier doe je dit? Er zijn verschillende manieren en de ene vind dit handig voor zichzelf , terwijl een andere een andere manier voor zichzelf zal handig vinden.
Wat je ook eens kan doen is Taakbeheer starten en eens gaan controleren welke processen (abnormaal) hoog processorgebruik in beslag nemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan