Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat vinden jullie het beste?
Ik heb vista maar heb al een paar keer de windows 7 gezien en vind hem toch ook heel mooi. Wat zijn jullie ondervindingen?
Ik kan me bij J.W. en nijltjetweety terug vinden en dit is dat een os efficiënt moet zijn en dat 7 een afkooksel is van Vista. Vista is door zijn eigen makers de grond in geboord. Ze wisten dat de systeemvereisten hoog waren, maar vertikten dit om uit te spelen. Liever de mensen opzadelen met een schijfje en een pc die net een oude rammelkast leek door dit zware os, dan de systeemvereisten op de tafel te smijten en de mensen te vertellen waar ze aan toe waren. Hierdoor is de ondersteuning achterwege gebleven van allerlei fabriekanten.
Ik werk met Vista en het bevalt me nog alle dagen uitstekend. Ik hoop dan ook, dat ze nog een sp3 uitgeven zodat onze ondersteuning, nog wat verlengd wordt.
kan je dan makkelijk van vista overschakelen naar windows 7 of hoe gaat dat dan in zijn werk
ben je dan alles kwijt wat er geinstaleerd staat of kan je alles behouden?