Windows 11 windows 11 systeemvereisten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oplossing
@Aardbei Ik ga er van uit dat de TS echt wel wist/weet dat hij installeerde op een niet conforme PC ...
Zo zijn er ondertussen velen (ook ik heb er hier een paar draaien) dus die Health Check zou hem niets nieuws verteld hebben.

Alleen ... wij krijgen die melding niet dus waarom hij wel ? en hoe krijgt hij ze weg ?
door een register hack te doen. Ja ik weet dat het niet via de officiele manier gaat, maar je moet toch wat?

lees : https://br.atsit.in/nl/?p=179356
hoe is het er gekomen ? hoe heb je geinstalleerd ? Want ik vind het bizar dat je wel kon installeren en nu die foutmelding krijgt ?!
Ofwel installeer je met een aangepaste install (vb. Rufus oplossing) en dan krijg je die boodschap niet ...
Ofwel installeer je met de standaard install, maar dan geraak je niet vér als het systeem niet aan de vereisten voldoet...

@Aardbei Ik ga er van uit dat de TS echt wel wist/weet dat hij installeerde op een niet conforme PC ...
Zo zijn er ondertussen velen (ook ik heb er hier een paar draaien) dus die Health Check zou hem niets nieuws verteld hebben.

Alleen ... wij krijgen die melding niet dus waarom hij wel ? en hoe krijgt hij ze weg ?

door een register hack te doen. Ja ik weet dat het niet via de officiele manier gaat, maar je moet toch wat?

lees : https://br.atsit.in/nl/?p=179356

Oplossing
je kan ook een zip bestandje downloaden die hetzelfde doet:

of

Quick Method:

If you’re running Windows 11 build 22557 or higher, use the following command in the Run dialog

reg add “HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\UnsupportedHardwareNotificationCache” /v SV2 /t REG_DWORD /d 0 /f

If you’re running Windows 11 build 22500.88 and higher, use the below

reg add “HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\UnsupportedHardwareNotificationCache” /v SV1 /t REG_DWORD /d 0 /f

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan