Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Er zijn wat truckjes om TPM check uit te schakelen en windows 11 er toch op te krijgen.Ik krijg de melding dat TPM2 .0 niet ingeschakeld is en dat mijn CPU Windows 11 niet ondersteund.Ik doe rustig verder met win 10 tot deze niet meer bijgewerkt wordt.
Hoewel het dankzij de bovenstaande fix mogelijk moet zijn om het nieuwe os te installeren op oudere systemen, zijn er wel enige kanttekeningen: wie de nieuwste Windows wil installeren, moet een melding accepteren waarin wordt erkend dat een dergelijke upgrade niet wordt aanbevolen. Dit wil zeggen dat je geen ondersteuning krijgt en geen recht hebt op updates. Laatstgenoemde kan dan weer met andere workarounds worden opgelost, al is het niet duidelijk hoelang deze zullen blijven werken.Microsoft plaatst officieel een tijdelijke oplossing om Windows 11 te installeren
Zijn ze bang dat windows 11 niet voldoende verkocht wordt omdat veel mensen nog oudere pc's hebben?
Ways to install Windows 11 - Microsoft Support
Learn how to install Windows 11, including the recommended option of visiting the Windows Update page in Settings.support.microsoft.com