Windows 11 windows 11 Auto Dark Mode

Status
Niet open voor verdere reacties.

Patrick.S

Steunend lid
Vip Lid
Auto Dark Mode is Is een applicatie. om je pc in Automatisch in Dark mode te laten gaan het is ook in de app store van Microsoft te verkrijgen de link van de Microsoft app store vind ik niet terug maar ik kan je wel deze uit leg bij geven https://www.windowscentral.com/auto-dark-mode-app-microsoft-needs-build-windows-11 het is in 11 talen te verkrijgen ook in Nederlands ik vind het wel raar dat Microsoft dit niet in Windows 11 geeft ingebouwd wand het werkt prima

1636649777750.png
 
Je gaat naar instellingen, daarna ga je naar persoonlijke instellingen, dan naar kleuren en helemaal bovenaan kan je dan kiezen voor donker dat is dark modus.
 
Ja, Als je dat permanent wild dark modus ja dan is dat zo maar als je over dag licht modus wild en s'avond dark modus wild dan is deze app hier voor geschikt zo als op de meest smartphone nu ook al kunt
 
Oh, sorry, had dit over het hoofd gezien. Voor wie dit graag wenst is dit wel een aanrader. Of dit ook daadwerkelijk goed werkt weet ik niet. Heb daar geen ervaring mee. Werk constant in dark modus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan