Status
Niet open voor verdere reacties.

paulus123

Steunend lid
Vip Lid
hallo, ik heb een vraag over windows 10. Microsoft blijft maar vragen om windows 10 te installeren maar ik vraag mij af of windows 10 wel goed geïnstalleerd word als upgrade en is het misschien niet beter te wachten. Is het echt de moeite om mijn windows 7 te vervangen? (Zonder dat alles vastloopt?)
 
je kan blijven wachten tot jezelf besluit om toch maar deze upgrade te doen ...maar hoe dan ook dien je je voorzorgen te nemen !
m.a.w. indien je een voorgeinstalleerde Windows had op je computer dan maak je best ook de herstel dvd's aan ..
ook kan je eerst een "sfc /scannow" opstarten om na te gaan of je huidige Windows 7 geen beschadigde systeembestanden heeft ..
word er na de scan aangegeven dat er geen fouten zijn dan zal de upgrade wel zonder problemen verlopen ..
word er echter na de scan aangegeven dat er fouten gevonden werden maar dat deze niet hersteld konden worden dan dien je best eerst deze Windows 7 te herstellen ...best maak je ook een systeemkopie aan op een externe schijf met de daarbijhorende opstart cd ..

*je vraagt is het echt de moeite waard om te upgraden naar de Windows 10 ?
persoonlijk zeg ik hier op ja *ik heb de Windows 10 al vanaf de eerste dag in gebruik en heb er nog geen enkele dag er spijt van gehad ...
maar zoals ik zei dit is dan ook mijn persoonlijke mening ... er zijn anderen die al na 1 week terug gaan naar de vorige versie ...

*vastlopers heb ik hier nog niet gehad ...dit hangt natuurlijk ook af van hetgene er mee op start word als Windows opgestart word ...
 
Heb je dan niet gekozen voor "Opdrachtprompt (administrator)".

Opdrachtprompt.png
 
hallo, ik heb een vraag over windows 10. Microsoft blijft maar vragen om windows 10 te installeren maar ik vraag mij af of windows 10 wel goed geïnstalleerd word als upgrade en is het misschien niet beter te wachten. Is het echt de moeite om mijn windows 7 te vervangen? (Zonder dat alles vastloopt?)

Iedereen die Windows 10 gereserveerd heeft om via Update te installeren , en nog niet heeft aangeboden gekregen, heeft die nu met de november patchday aangeboden gekregen en kan niet gestopt worden !
 
in feite is er geen ontsnappen aan iedereen zal na verloop van tijd over moeten gaan naar de Windows 10 ...daarom hoe eerder je dit doe hoe sneller je er mee weg bent en vermits je nog de mogelijkheid heb om gratis te upgraden !

*wil je dan toch deze niet gebruiken en wil je de mogelijkheid om de upgraden niet te doen ...
wel dan kun je het volgende doen ...

Deze volgende update's mag je zeker niet installeren op je systeem.. deze update's dien je te te verwijderen en daarna te verbergen !
KB3035583 - KB2952664 - KB3021917 - KB2999226 - KB3075249 - KB3080149 - KB3083710
ook dien je de standaard verborgen map "$windows.~BT" op je c:-schijf te verwijderen.
Die is zou zo'n 3 GB groot en heb je dus niet nodig als je geen Win10 wilt.

je kan ook het volgende doen en dit heeft dan betrekking indien het hier gaat om het reserverings icoontje Windows10...(oorspronkelijk geplaatst door Lana )
Code:
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\GWX]
"DisableGWX"=dword:00000001

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\WindowsUpdate]
"DisableOSUpgrade"=dword:00000001

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\WindowsUpdate\OSUpgrade]
"AllowOSUpgrade"=dword:00000000
"ReservationsAllowed"=dword:00000000

Knippen en plakken in Kladblok en opslaan als "Disable GWX.reg"
Daarna kunt U er op dubbelklikken en zal het de aanpassingen in Uw register aanbrengen.
Niet schrikken als hij zegt PC is up to date, hij haalt gewoon je updates binnen als je de PC afsluit
 
Goed de eerste zin lezen . Hieruit begrijp ik dat Microsoft Windows 10 als een test OS beschouwt en dus zelf nog aan het testen zijn wat werkt en niet werkt . Wat trekt Microsoft hem dat nu aan dat bij de ene gebruiker het OS goed werkt en bij de andere crasht . Als Windows 10 binnenkort met hulp van gebruikers maar goed verkoopt !!!
Zoals ik eerder al eens in een vorig topic geciteerd had . Microsoft aapt alles van Apple na . Apple zelf eens voor zijn lukt hun precies niet .
Grote Windows 10-update komt vandaag naar alle pc's | ZDNet.be
 
met " na maanden testen !" word hier dan wel de verbeteringen bedoeld die men aangebracht hebben tenopzichte van de build 10240... deze update kreeg het build nummer 10586 mee.

Ashampoo_Snap_2015.11.14_10h43m24s_001_.png

*deze draait hier zonder dat ik problemen vast stel !
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan