Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ritte;n233609 zei:Heel veel dank voor je deskundige uitleg ,begrijp wat je wil zeggen, maar hij is een leek denk dat ik hem zal moeten herstellen als hij terug thuis is
in veronderstelling dat men deze bewerking niet onderbroken heeft heb je gelijk en zou men terug een werkende besturingssysteem moeten verkrijgen ….maar indien men deze bewerking onderbroken heeft dan bekomt men een niet opstartend systeem en persoonlijk denk ik dat dit het geval is ..Skippy;n233616 zei:Terug naar de fabriekssettings zou een werkende pc moeten opleveren met alles er op en er aan wat programma’s betreft als toen de pc nieuw werd gekocht en toendertijd na de eerste opstart.
Klopt, en dan voer je opnieuw naar fabrieksinstelling uit en dan zou hij alsnog nieuw moeten zijn.Qtex;n233620 zei:in veronderstelling dat men deze bewerking niet onderbroken heeft heb je gelijk en zou men terug een werkende besturingssysteem moeten verkrijgen ….maar indien men deze bewerking onderbroken heeft dan bekomt men een niet opstartend systeem en persoonlijk denk ik dat dit het geval is ..