Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb sinds enige tijd windows 10 en bij starten van de computer heb ik nooit moeten inloggen prima toch..
Waarschijnlijk heb ik wat verkeerds gedaan om een app te downloaden moest ik op de microsoft site inloggen dat heb ik gedaan maar nu moet ik bij starten van de computer in windows inloggen is er een manier om dit ongedaan te maken wie weet raad.

gr Theo
 
het Microsoft account is hier actief !
wil jij verder dit account gebruiken en ben jij de enige gebruiker op deze pc dan kan je je ook automatisch laten aanmelden ...
wil jij dit account niet verder gebruiken dien je over te schakelen naar het Lokaal account ( zonder wachtwoord )
 
Bij zoeken type netplwiz
Klik op opdracht uitvoeren.
Vink uit Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om deze computer te kunnen gebruiken
Klik op Toepassen.
Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord en bevestig.
Start hem daarna eens opnieuw op en je zal zien dat je niet meer moet inloggen.
Doe ik ook met mijn PC als enige gebruiker.
 
het Microsoft account is hier actief !
wil jij verder dit account gebruiken en ben jij de enige gebruiker op deze pc dan kan je je ook automatisch laten aanmelden ...
wil jij dit account niet verder gebruiken dien je over te schakelen naar het Lokaal account ( zonder wachtwoord )

Ik ben de enige gebruiker op deze computer hoe schakel ik over naar een lokaal account, ik wil dat microsoft account niet.
 
klik op start > instellingen >accounts >en klik nu op schakel over op het Lokaal account (dit kan anders vermeld staan aangezien ik hier het Lokaal account gebruikt zie ik deze regel dus niet ) er kan ook dus gewoon "ontkoppel dit account " vermeld staan !

*in elk geval dien jij dan 1x nog je Microsoft wachtwoord in te geven .
maar daarna geef je in het volgende scherm geen wachtwoord in ( laat de vensters leeg ) en schakel over naar het Lokaal account .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan