Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb het gedaan zoals jij en Lange Pier voorstelde en het is gelukt. Ik heb wel de internetaansluiting moeten afzetten.Qtex zei:je vernieuwt de Windows 10 zonder behoud van persoonlijke bestanden en instellingen en maak dan als gebruiker het account aan van deze persoon ..
*L.P. vermelde dit al .
Vertel, de Windows installatie is actief maar heeft toch niets met je Microsoft account te maken als je een lokaal account aangemaakt hebt.maar dit systeempje is dan nog steeds aan je Microsoft account gekopppeld
Klopt, maar je gaat er dan wel even van uit dat de nieuwe eigenaar géén Microsoft account WIL gebruiken ! Wat Qtex aanbeveelt zou ik toch maar doen, om in alle omstandigheden de nieuwe eigenaar de keuze te geven ...Vertel, de Windows installatie is actief maar heeft toch niets met je Microsoft account te maken als je een lokaal account aangemaakt hebt.
De link tussen de PC en de Windows account ligt niet in de installatie. Je mag die dus maagdelijk of out-of-the-box geinstalleerd hebben of niet ... als er voordien met de activatie-sleutel van de Windows een link was met een Windows account zal hij netjes vragen of je die ook opnieuw wil activeren. Waarschijnlijk hebben Bernard en Lange Pier het zo voor : je mag een gelinkte, ooit gebruikte Windows activatie key/licentie zo vaak installeren of herinstalleren als je wil - zolang het dezelfde key is ligt de link met de Windows account erop, tenzij verbroken ...raar aangezien ik hier zelf een desktop opnieuw voorzien had van een verse Windows10 pro en deze aan mijne zoon heb gegeven maar doordat ik vergeten was deze te ontkoppelen kreeg hij vervolgens de melding om deze opnieuw te activeren ...daarop heb ik deze dan ontkoppeld en was er vervolgens géén probleem meer bij hem betreffende de activatie ..