Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Tot voor ik mijn pc kon laten opstarten van cd verscheen het logo om windows 10 te kunnen reserveren altijd onderaan rechts in de taakbalk.
Nu na het maken van een image is het logo verdwenen!
Komt dit nog terug of hoe moet ik het doen, ik lees dat er wel programma's bestaan om het terug te krijgen maar die geven veel problemen naar het schijnt.

Groetjes,

Ed
 
de TS heeft geen image terug geplaatst , hij laat verstaan dat hij wel een image ( redo backup ) heeft aangemaakt ...waarom dat het Win10 logo verdween begrijp ik niet .
 
het aanmaken van de redo backup is zojuist afgerond en de pc startte daarna terug op ....
ook hier bemerk ik dus dat het Windows 10 icoontje rechts onder in de taakbalk verdwenen is ....
nog thans blijft de vermelding staan op de update pagina dat de Windows 10 gereserveerd is ...
ook na een heropstarten komt het Windows 10 icoontje niet weer te voorschijn .
 
Laatst bewerkt:
Denk dat het niets met een image te maken heeft want hier is het logo van win 10 ook zo maar weg gegaan, staat nog wel op update pagina.

win10.jpg
 
het kan eerder met de 17 laatste updates van 16/06 te maken hebben ....denk dat microsoft het kwalijk werd genomen dat zij zomaar dit icoontje in de taakbalk lieten verschijnen .
1 bepaalde update zal er nu voor gezorgd hebben dat deze weer uit de taakbalk verdwijnt ! (( althans is dit mijn vermoeden ))
 
Bij mij is het volgende op de pc's die met windows 7 draaien is het icoontje verdwenen... (staat wel in de update pagina 'Windows 10 upgrade gereserveerd' zoals Tuts toont .... op de pc's hier met Windows 8 staat het icoontje er wel nog. (net eventjes gekeken)
 
enfin bij is het weg maar staat nog in de update pagina, dat ik kan reserveren
heb hier 2 app' s waarmee je het terug kan laten komen,
iemand interesse, mijn test pc is stuk

ed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan