Windows 10 installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Zou er nog een mogelijkheid zijn om Windows 10 gratis te installeren? Ik heb nog een goede legale Windows 7 versie.
Dank bij voorbaat.
 
Skippy, alles is goed gelukt hoor. Ik startte de Windows 7 en hij zei meteen dat het niet meer veilig was om er mee te werken; onveilig voor virussen, geen updates meer,... en ik kreeg de melding naar een site van Microsoft om Windows 10 te downloaden. Ik kreeg de mogelijkheid om de premium of de prof te downloaden, maar dit was enkel betalend. Dan heb ik maar jou link gevolgd en heb niets van problemen ondervonden.
Nogmaals dank.

Als het goed is, is Windows 7 nog steeds te upgraden: Windows 10 upgrade for assistive technology users
Maar eens zal dit waarschijnlijk stoppen.
 
mooi dat het je gelukt is met de Windows10upgrade24074.exe werden dan ook al je programma's behouden en verkreeg je rechtstreeks build 14393.693
je diende daarna enkel 2 updates op te halen (1beveilingings update Windows 10 en 1 beveiligingsupdate voor de flashplayer).
 
Ja Qtex, alles is verlopen zoals je beschrijft. Aan iedereen nogmaals dank.

mooi dat het je gelukt is met de Windows10upgrade24074.exe werden dan ook al je programma's behouden en verkreeg je rechtstreeks build 14393.693
je diende daarna enkel 2 updates op te halen (1beveilingings update Windows 10 en 1 beveiligingsupdate voor de flashplayer).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan