Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Windows 10 downloaden en installeren na een schone win 7 installtie zonder updates ?
Ik wil Windows 10 downloaden en installeren na een schone installatie van Windows 7, ZONDER alle updates van Win 7. Kan dat ?
Als dat kan, neem ik aan dat ik wel (automatisch) alle updates krijg van Windows 10 toch ?? :vraagteken:
ik heb eerder 3maanden terug een Windows 7 geinstalleerd in VMWare ...
bijgevolg heb ik dan de instellingen van de update's zo ingesteld dat er nooit gezocht diende te worden naar mogelijke update's
deze Windows 7 was inderdaad al voorzien van het sp1 pak....en werd zonder meer probleemloos geupgraded naar de Windows 10 vermits ik gebruik maakte van het Media Creation Tool (deze doet het hier nog steeds goed )
deze verkregen Windows 10 in VMWare is dus mijn test pc .
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.