Windows 10 downloaden en installeren na een schone win 7 installtie zonder updates ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil Windows 10 downloaden en installeren na een schone installatie van Windows 7, ZONDER alle updates van Win 7. Kan dat ?
Als dat kan, neem ik aan dat ik wel (automatisch) alle updates krijg van Windows 10 toch ??
 
Ik wil Windows 10 downloaden en installeren na een schone installatie van Windows 7, ZONDER alle updates van Win 7. Kan dat ?
Als dat kan, neem ik aan dat ik wel (automatisch) alle updates krijg van Windows 10 toch ??

ja dat zou zeker moeten kunnen : onmiddellijk na de schone installatie ofwel de automatische updates uitschakelen ofwel gewoon de internet verbinding uitschakelen....
Mvg,
Arnold.
 
inderdaad kan dit vooropgesteld dat je de Windows 7 sp1 installeerd ....
installeer je echter een Windows 7 zonder dat het service pack aanwezig is dan kan dit dus niet ..
zoals al aangehaald werd dien je effectief de instellingen in de Windows 7 betreffende de updates uit te zetten ...
de upgrade naar de Windows 10 doe je dan vermits het downloaden van het Media Creation Tool dat beschikbaar gesteld word door Microsoft ..
remember dat de Windows 7 legaal dient geactiveerd te zijn ...zodoende word dan ook de Windows 10 geactiveerd.

*zelf heb ik hier zo een wijze gehanteerd in VMWare met een Windows 7 pro (dit is dus een virtuele windows )
deze verbood ik om al de eerdere updates op te halen en deze heb ik vervolgens geupgraded naar de Windows 10 pro en dit met het Media Creation Tool .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan