Op mijn computer staat W7 en wil die upgraden naar W10 . Ik start met mijn computer op met dat W10 update schijfje .
En wat kan ik met dat W10 schijfje , als het zo is als bij de vorige windows kale installaties . Ik kan kiezen mijn programma's , bestanden en instellingen behouden.
Ik kan ook kiezen voor een nieuwe installatie en hierbij word gevraagd waar je de nieuwe installatie wil uitvoeren , en je kiest de partitie waarop W7 staat geınstalleerd . Krijg je als waarschuwing , op deze partitie bevind zich al een windows installatie , wil je deze 1. formateren en verder gaan, of 2. de installatie afbreken. Je kiest voor 1 en de partitie word geformateerd en de installatie gaat verder .
Normaal bij W7 moet je dan de produkt activeren binnen 7 of je windows is onbruikbaar en kan je herbeginnen. Nu na de installatie van W10 ga je in Start > Systeem een produktcode vinden , die je zal moeten veranderen in de produktcode die je gebruikt hebt om je W7 te activeren .
Heb je geen W7 - W8 of W8.1 produktcode zal je er eentje mogen kopen voor je W10 te activeren