Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal

Ik heb een Probleem

Ik heb voor ik mijn Pc Formateerde een herstel gedaan en nu als ik opstart komt er in veilige modus window herstel op + de gewone window.

Hoe kan ik Window herstel verwijderen aub.

Weet er iemand raad.

Ik werk met Window Premium home 7

Groetjes sloeberkejos
 
wellicht ben je vergeten om via msconfig het vinkje uit te zetten opstarten in veilige modus ...
zolang dat dit vinkje aanstaat zal je pc telkens ook opstarten in de veilige modus !
 
type in het uitvoer venster msconfig open de tap computer opstarten en zet het vinkje uit bij opstarten in veilige modus ..
bevestig dit met toepassen en ok en herstart je systeem ...
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat ik je 1ste post mis begrepen heb ...als ik deze na leest dan ga ik er van uit dat je dus eerst een herstel gedaan heb en daarna heb je de pc geformateerd !
dan vraag ik me hier af waarom jij eerst een herstel opstart en daarna de pc formateerd ?
tevens vraag ik me af of deze herstel ook gedaan was ?
betreft het hier om een merk pc te gaan ?

vergeet nu de vorig berichten en probeer zo goed als mogelijk te beschrijven wat jij wilde bereiken met een herstel en dit formateren nadat de herstel gestart werd ?
hier zijn 2 bewerkingen opgestart geworden die dus het tegenovergestelde effect hebben op elkaar ..
verklaring :
bij herstel verkrijg je meestal terug een werkende windows ..
bij het toepassen van een formatering wis je dus een besturingssysteem of eender welke data dat aanwezig is ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan