Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb Win 8.1 volgens alle regels gedownload en op DVD gebrand.
Bij een poging om die te installeren - met zowel 8.1 aangevinkt als "bestanden en programma's... behouden" gaat hij tot 98%, en dan volgt het laconieke bericht: "installatie mislukt". Hoezo?
 
jij gaat dan eerder voor een upgrade indien je de bestanden en programma's wenst te behouden ..
indien het hier gaat om een upgrade heb jij dan ook de upgrade advisor gestart om na te gaan of er mogelijk geen conflicten kunnen optreden met bepaalde programma's ..
 
Als de download via deze link is gebeurd....kun je normaal geen upgrade doen denk ik,want lees dit namelijk.... Denk er wel aan dat je een geldige licentiecode nodig heeft, deze kan je vinden op je computer met pkeyui.zip waar je mee kan achterhalen wat je licentiecode is.
Of zie ik dit verkeerd???
mvg
 
ook met de daar verkregen Windows 8.1 kun je kiezen voor een upgrade ....
maar ga je voor een upgrade dan dien je dus niet op te starten van af de dvd ..
wil je upgraden zodat je bestanden en programma's behouden blijven dan dient men eerst de Windows gewoon te starten en men start daarna de verkregen Windows 8.1 dvd op en kiest dan hier voor upgraden .

je moet zo wie zo ook de licentie key opgeven ...

Ashampoo_Snap_2014.12.30_16h16m39s_001_.png

*ik ben momenteel een virtuele windows 8 aan het upgraden naar een Windows 8.1 Pro en dit met behulp van de hier op pctuts verkregen Windows 8.1 iso
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan