Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
heb je vervolgens al eens de Windows10 vernieuwd of een opstartherstel uitgevoerd ... zijn tevens al de drivers aanwezig !
*je vermeld helemaal niets over merk/model van de pc ?
de windows vernieuwen doe je via Start > instellingen >bijwerken en beveiliging > systeemherstel >deze pc opnieuw instellen
**kies je deze pc opnieuw instellen dan krijg je de vraag of je alles verwijderd wilt hebben of of dat je je bestanden wenst te behouden !
***onder bestanden bedoeld men dan foto's , muziek , films en documenten ( programma's en toegezonden mails worden hier niet mee bedoeld )
via de geavanceerde opstart opties kun je dan weer andere herstel opties selecteren waar onder ook opstartherstel
Installeer eerst win8Pro 32 of 64 bits, ga alles vlot om daarna naar win10 te upgraden. Van zodra deze er op sta en ik de pc opstarten Loopt hem vast Dan doe ik ff een reset dan start hij vervolgens normaal op
voor het moederbord werd er na de Windows 7 geen drivers meer aangeboden sinds 2012...
ook voor de bios werden geen drivers (bios upgrade) meer aangeboden sinds 2009 denkelijk dat hier het probleem dan ook ligt dat het bios niet geschikt is voor de Win10.
http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=2500#dl
Vind ik persoonlijk een kort door de bocht redenering. Als alle systemen met een BIOS ouder dan 2009 nietmeer instaat zouden zijn om Windows 10 te draaien, ...