Status
Niet open voor verdere reacties.
Wiko U Feel & U Feel Lite

Inleiding:
Wiko een beetje het Wako merk tussen de Smartphone merken, maar daar hou ik wel van. De buitenbeentjes. Die zijn daarom niet slecht. Hun kleurstellingen alleen al vind ik subliem en erg gewaagd. Maar ze doen het wel goed die gekke Fransen. Wiko brengt de in Barcelona voorgestelde U Feel en U Feel Lite nu werkelijk op de markt. De eerste Smartphone van dit merk die ook een vingerdrukscanner mee krijgt. Wat de veiligheid bij verlies of diefstal wel drastisch verhoogd natuurlijk. Maar wat bieden deze 2 Franse ons nog meer?

Wiko U Feel vind je ondermeer hier of hier aan 199€

Wiko U Feel lite vind je ondermeer hier of Hier aan 169€

Scherm:
U Feel: Beide toestellen zijn even groot en krijgen dus beiden een 5” groot 1280x720 pixel HD scherm mee aan boord, in de U Feel is het een 2.5D curved scherm en krijgt een mooie 294PPI mee.

U Feel Lite: De U Feel Lite krijgt dus eveneens een 5” groot 1280x720 pixels scherm mee aan boord wat dus ook een HD scherm is maar krijgt de 2.5D niet mee. Maar je hebt wel de mooie 294PPI.

Camera’s:
U Feel: De U Feel krijgt achteraan een 13MP camera mee aan boord met een LED flits. Hij krijgt onder meer volgende instellingen mee, dual view,night shot, proffesional mode, face beauty, panorama en HDR.
Er steekt ook een camera aan vooraan en die heeft 5MP meegekregen en een selfieflits,

UFeel Lite: De U Feel Lite krijgt achteraan een 8MP camera aan boord met een LED flits, verder zijn volgende instellingen mogelijk, face beauty, proffesional mode, night shot, sport modus, glimlach modus, panorama en HDR.

Chipset:
U Feel: De UFeel krijgt een ARM Quad core 1.3GHz Cortex A53 processor aan boord. Daarbij krijgt hij 3GB RAM en 16GB intern geheugen dat uit breid baar is door middel van een micro SD kaartje tot 64GB.

U Feel Lite: De U Feel Lite krijgt een ARM Quad core 1.3GHz Cortex A7 processor aan boord. Daarbij word deze ondersteunt door 2GB RAM en krijgt hij 16GB intern geheugen dat uit breid baar is tot 64GB door middel van een micro SD kaartje.

Batterij:
Beide toestellen krijgen een 2500mAh sterke Li-Po batterij mee aan boord, of de batterij verwijder baar is of niet kan ik niet uitmaken.

Specificaties:

U Feel

U Feel Lite
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan