Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik maak vaak gebruik van free wifi met mijn laptop als ik erens ben voor mijn werk.
Daardoor verblijf ik ook in hotels voor overnachtigingen. Maar bij 1 hotelketen krijg ik steeds de melding dat
ik niet verbonden bent met het wifi kanaal van het hotel. Heb al vaak aan de baliemedewerkers gevraagd over hoe
en wat maar ook zij kunnen er niet uitkomen. Ook mijn " deskundige" op het werk niet. Wat gaat er verkeerd of wat doe ik niet
goed. Een account aan maken is niet moeilijk wachtwoord en gebruikersnaam zijn van het betreffende hotel.
Staat er misschien ergens een vinkje wat er wel moet staan of wat er niet moet staan.

Thuis en bij familie is er geen probleem.

Wie kan mij er mee helpen. Zoniet dan toch bedankt voor het lezen van diit bericht

Rowan;!
 
als je draadloos werkt krijg je daar mischien geen ontvangst.
 
Betreffende draadloos profiel wissen van dat wireless netwerk en automatisch terug laten connecteren op dat netwerk.
Mogelijk is er bijvoorbeeld een aanpassing gedaan van security op diezelfde SSID, vb WEP -> WPA2
Dan staat er in dat wireless profiel van Windows verkeerde settings waarmee hij probeerd te connecteren...
 
kan ook zijn dat je van kamer wat te ver weg zit ook voorgehad in spanje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan