Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
zou dit onderstaand filmpje berusten op waarheid !
overtuig jezelf en drink een Budweiser ...


[video=youtube;tonZeKP-Mi4]https://www.youtube.com/watch?v=tonZeKP-Mi4[/video]

Vind jij je wifi signaal in huis te zwak?
Er bestaat een simpel trucje om het te boosten. En het is nog lekker ook!
Geen nood als je geen bier lust, een ander blikje is natuurlijk ook goed.
Het vraagt wat snij- en knutselwerk, maar het blijft een eenvoudige manier om het signaal van je draadloze verbinding te pimpen.
De commentaren op de filmpjes en de tweets liegen er niet om: dit zou écht werken. !
 
Zoiets werkt wel. Maar je maakt wel een soort van richtantenne hiermee. Het signaal gaat achter die router niets meer voorstellen. Omdat je alles reflecteert naar de andere richting. Daarom dat die zijde ook een beter signaal krijgt.
 
je bedoeld dus dat deze het signaal enkel aan de blinkende kant gaat oppakken en kunnen gebruiken ...!
ik dacht direct aan onze Mik met zijn vraag over een tijdje terug " wifi op de camping ".
 
Dat blikje weerkaatst de signalen. Dus de antenne straalt naar alle kanten en wanneer die tegen het alu schild komen, gaan deze weerkaatsen. Dus krijgt de richting waarnaar het "wijst" een beter signaal. Natuurlijk alles wat erachter ligt gaat uit de boot vallen... omdat dat blikja als "shield" (schild) werkt.
 
je bedoeld dus dat deze het signaal enkel aan de blinkende kant gaat oppakken en kunnen gebruiken ...!
ik dacht direct aan onze Mik met zijn vraag over een tijdje terug " wifi op de camping ".

Ja, daarom is het ook een "richtantenne" Je pikt het signaal uit een bepaalde richting op. Maar het signaal op de camping was te zwak. Ik hoor dat ze het signaal op de camping aan het aanpassen zijn. Dus er is hoop.
 
Maar het signaal op de camping was te zwak. Ik hoor dat ze het signaal op de camping aan het aanpassen zijn. Dus er is hoop.

Had ik dit ooit eens niet gezegd, dat dat de beste oplossing was.

Als er bijna geen signaal is kun je kan toveren met antennes wat je wilt. Iets wat er nagenoeg niet is zal er ook niet komen en zelfs met de beste antenne niet.
 
Had ik dit ooit eens niet gezegd, dat dat de beste oplossing was.

Als er bijna geen signaal is kun je kan toveren met antennes wat je wilt. Iets wat er nagenoeg niet is zal er ook niet komen en zelfs met de beste antenne niet.

Dat klopt voor de volle 100%. Daarom heb ik verleden jaar de bevoegde instanties op de hoogte gebracht. Schermen met een Hotspot die amper 30 meter ver reikt op een camping is bedrog. Er is me beloofd die zaak te onderzoeken en inderdaad, het heeft effect gehad. 2 weken geleden is me medegedeeld dat Telenet de situatie op de camping moet bekijken en een oplossing bieden voor het ontbreken van Wifi.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan