Gezocht Wie kan/wil mijn Laptop repareren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste mensen,

Mijn Asus Vivobook Laptop is defect. Hij is nog niet stokoud , maar proffesioneel laten repareren wordt zeer waarschijnlijk te duur. Nu hoop ik dat er onder de Forum leden iemand is die in de buurt van Weert of Kinrooy woont en die een poging wil wagen om (hobbymatig) deze Laptop weer aan de praat te krigen. Het mag best wat kosten en wanneer er onderdelen vervangen dienen te worden sowieso minimaal de kostprijs plus daarbij een vergoeding voor de moeite, daar valt altijd over te praten. Wie o wie ???
Ik hoor het nog graag.
Cor Jansen
Weert
 
Dank voor jouw reactie Deus. Kerst verteld: Er stond nog Windows 10 op en ik had Windows 11 geïnstalleerd. Alles leek goed te gaan, maar bij de nieuwe opstart van de nieuwe Windows 12, wilde de Laptop niet meer opstarten. Wat ik ook probeerde. Niets hielp. Ik kreeg de Laptop niet meer opgestart. Ik probeer een afbeelding van het typeplaatje nog op te sturen.
Groetjes,
Cor
 

Bijlagen

  • 20240621_202023.jpg
    20240621_202023.jpg
    65.5 KB · Weergaven: 55
"Wil de laptop niet meer opstarten" = Windows opstarten?
Of gebeurt er niks? Zoals leds die al dan niet aan gaan, piepjes of niet?

Allez, gewoon benieuwd maar maakt eigenlinlijk niet veel uit. Zal uiteindelijk toch moeten onderzocht worden of het al dan niet herstelbaar is.

Woon wel wat verder maar opsturen kan natuurlijk ook. Kwestie van goed inpakken, dan is het meestal wel veilig.
 
Hoi Deus, er valt verder weinig over te vertellen. Laptop doet helemaal niets meer. Geen Ledjes, geen piepjes. Gewoon helemaal niets. Opsturen zou kunnen natuurlijk kunnen. Hoeveel kilometer ongeveer woon jij van Weert, of Kinrooy af?
Cor
 
Zoals ik al zei, moet toch, ook al had je meer info, onderzocht worden.
Waarschijnlijk moederbord er uit en zoeken maar ;-) .

Afstand = +/- 120Km, woon net voorbij Antwerpen.
 
Goedemorgen Deus, Daar heb je natuurlijk gelijk in. Ik ben bovendien ook heel nieuwsgierig wat nu het "euvel" eigenlijk is, maar het is wél een beetje veraf voor mij, waar jij woont. Ik kom daar niet elke dag inde buurt;). Opsturen is wellicht een mogelijkheid. Ik nog moeten bekijken, of dat lonend is. 🤷‍♀️ Je hoort in ieder geval nog van mij en bovendien, héél sympathiek, dat jij dit überhaupt aanbiedt.(y)
Groetjes,👋
Cor
 
Truus22, dacht je dat al gecontroleerd had omdat je denk al eens over die laptop had gepost, was niet terug gaan lezen.

Testen kan met een multimeter, op de plug, watje in de laptop steekt, met je de spanning.
Als je geen idee hebt, eventueel vragen aan familie, kennis, vriend...
Het best is te meten met een belasting (weerstand) maar als dat teveel gevraagd is, meet dan gewoon hoeveel Volt er uit komt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan