Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
staat het aan bij instellingen >> persoonlijke instellingen >> taakbalk
of probeert dit
Antwoorden voor u genereren…
Widgets in Windows 11 zijn handige kleine kaartjes die dynamische inhoud van je favoriete apps en services op je bureaublad weergeven. Ze helpen je op de hoogte te blijven van wat belangrijk voor je is, zodat je de laatste informatie gedurende je dag in één oogopslag hebt. Als je merkt dat je widgets niet goed werken, zijn er een paar stappen die je kunt proberen om ze te herstellen:
Schakel widgets uit en weer in:
Open de Instellingen-app op je Windows 11-computer.
Elke widget wordt mogelijk gemaakt door een andere app of service. Je kunt je privacy-instellingen voor een widget wijzigen door deze te wijzigen voor de app of service die de widget aanstuurt.
Het widgetsbord is een persoonlijke ervaring, mogelijk gemaakt door Microsoft Start. Als je de gegevens wilt openen en beheren die zijn gekoppeld aan je Microsoft-account en die worden gebruikt om het widgetsbord te personaliseren, ga dan naar het Microsoft-privacydashboard.
Als je het verzamelen van deze gegevens wilt stoppen, kun je je afmelden bij het widgetsbord.
Microsoft Copilot is je partner om je te informeren, te inspireren en te inspireren. Krijg advies, feedback en eenvoudige antwoorden. Probeer Copilot nu uit.
dag Patrick.S
punt 1+2 is o.k.
maar verder kan ik niets vinden
er was nu zojuist een update en ik dacht misschien komt het terug , maar neen
in Micosoft Start en Edge zie ik wel al de berichten
This tutorial will show you how to find the Windows Web Experience Pack version currently installed in Windows 11. Some Windows 11 features, like Widgets, are delivered through Microsoft Store updates. If you’re having problems with the Weather widget or aren't able to find some features that...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.