Ik heb al een soortgelijk artikel gelezen vorige winter Lana, dus is al ff dat ze ermee bezig zijn. Maar had er sindsdien niets meer van gelezen, en nu een nieuw artikel, dus gaat de studie verder. Wat misschien wel een goede zaak is. Het is ook niet zo makkelijk denk ik om wolken witter te maken. Ik denk eerder dat men onder ogen gaat moeten zien dat het deels een natuurlijke evolutie is van de aarde. Het begon met de ijstijd, dan het stenen tijdperk, en het werd steeds warmer. Op een gegeven moment is het zo snel gegaan dat de Dino's het niet overleefd hebben. Daarna zijn het de eikebomen geweest die de snelheid van de opwarming van de aarde niet aankonden waardoor die bijna uitgestorven waren, tot de opwarming wat ging stagneren. Waardoor de Eik terug kon overleven. Dus is de opwarming in sneltempo al enkele keren gebeurt in de afgelopen eeuwen. De vervuiling zal er ook wel geen deugd aan doen, maar de natuurlijke evolutie is er ook en ik wist dat al van toen ik in het tweede leerjaar zat en dus 7 a 8 jaar was. Een natuurkundige die de hele evolutie heel eenvoudig heeft uitgelegd en ik als iemand met autisme heb dit heel goed onthouden en mijn oudste zoon is net als ik heel erg met de natuur en natuurkunde bezig.