werken met exact in windows 7 prof.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb sinds twee maanden een nieuwe pc met besturingssysyteem windows 7 professional.
Op mijn oude pc die onder windows xp prof. draaide had ik Exact voor dos versie 7.12 geïnstalleerd werkte perfekt. In windows 7 dus niet meer. Onder windows 7 prof. heb ik de windows xp virtuele modus geïnstalleerd om dit programma te laten werken, krijg bij het opstarten van het programma de melding: kan het videoapparaat niet initialiseren voor een volledig scherm.
Wie kan mij hierbij helpen om dit programma te laten werken onder windows 7 professional
 
Al eens geprobeerd via gewone compatibiliteits modus van windows 7?
Rechts clicken op de executable (of icon). Eigenschappen selecteren onderaan. Compatibiliteit, en dan het gewenste OS selecteren en eventuele andere instellingen ivm display etc.
 
Heb ik allemaal uitgeprobeerd maar werkt geen van alle. Volgens een computer zaak bij ons in de woonplaats is dit alleen mogelijk via het installeren van een virtuele pc in windows 7 professional. Alleen zij geven hier geen support op omdat de pc ergens anders is aangeschaft
 
Wat zegt Exact hierover ? Contact Exact Software

Exact ( Delft ) zit bijna bij mij om de hoek en ik weet dat zij een erg goede service leveren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Exact zegt dat deze versie van exact nietgeschikt is voor windows 7 en stelt voor een andere versie aan te schaffen prijskaartje ± 1400 euro.
Heb je dus niets aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan