Status
Niet open voor verdere reacties.
ik wil een andere grafischekaart aanschaffen en welk zouden jullie me aanraden als jullie weten dat ik pc niet speciaal gebruik voor spelletjes
en de speletjes die ik speel zijn meestal enkel voetbalspellekes,voor de rest gebruik ik pc ook voor video beelden te bekijken en ook voor foto's en foto' te bewerken.en dan zit ik natuurlijk ook veel op internet.[OPLOSSING]
ik kan een g-force 6200 512 mb ddr2 krijgen, heeft er iemand ervaring mee?
dan ivm geheugen

[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
eerst moeten we weten voor welke pc het is
geef eens wat meer info


ook als het een agp of pci kaart moet zijn

als je het niet weet juist eens je type mb opgeven

groeten x2
 
de pc is een AMD Athlon xp2500+
kloksnelheid 1.84 ghz en 256 mb

geheugen kan ik eventueel ook nog gaan verhogen
mijn huidige kaart is

geforce mx4000 128 mb ddr tv

mb: asrok K7S8X.
 
Laatst bewerkt:
ok videokaart is 1 x AGP 8X

<TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width="100%" border=0><TBODY><TR><TD class=shopItems width=470>Sparkle Nvidia 6800 256Mb AGP tvout/DVI</TD><TD class=shopItems align=right width=150>€ 135</TD></TR></TBODY></TABLE>

of

<TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width="100%" border=0><TBODY><TR><TD class=shopItems width=470>Sapphire X1600Pro 512Mb Tv/DVI-I</TD><TD class=shopItems align=right width=150>€ 149.95</TD></TR></TBODY></TABLE>

ivm geheugen als je kan steek een latje bij van 512 zal een groot verschil zijn in performance

<TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width="100%" border=0><TBODY><TR><TD class=shopItems width=470>Twinmos 512MB PC-3200</TD><TD class=shopItems align=right width=150>€ 44.95</TD></TR></TBODY></TABLE>
 
ik kan een g-force 6200 512 mb ddr2 krijgen, heeft er iemand ervaring mee?
dan ivm geheugen nogen vraagje:
ik heb hier een vdata geheugenlatje liggen van 512mb pc 2700 maar als ik die in gebruik wil nemen loopt mijne pc regelmatig vast, doe ik iet verkeerd of werk deze niet met een asrock moederbord?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan