Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mijn McAfee verloopt binnen kort en mijn vraag is dus welke beschermingssoftware de meeste hier voortaan gebruiken.
De vraag zal al meermaals op het forum verschenen zijn maar deze komt meestal in een nieuw jasje of er komt er wel eens een nieuwe
je hebt vershillende antivirus programma;s free ik persoonlijk werk met kaspersky wel betalend.bitdefender vind ik ook een goede en comodo internet security+ firewal gratis te downloaden.norton is ook goed (betalend) maar nogal belastend voor je computer
Ik gebruik hier altijd avast, dat was in vergelijking met andere systemen de betere. Tegenwoordig zijn er zoveel net zo goede alternatieven... Gewoon uitproberen wat het best bevalt
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.