Status
Niet open voor verdere reacties.

atlantis

Steunend lid
Vip Lid
Mijn huidige licentie ( 2 pc's ) verloopt eind deze maand. tijd dus voor vernieuwing. Sinds 4 jaar naar alle tevredenheid was mijn programma ESET Nod32.
Neem toch maar eens een kijkje om te weten welk AV programma nu voor 2015 bij de beste is. Beter niet gedaan want de verwarring is alleen maar groter geworden.
Op de ene site geen spoor van Nod32, en op de andere als 2de gerangschikt.......... twijfel alom, verlengen of iets nieuws uitproberen...was bijna weg voor Bitdefender maar....

Wat is de beste virusscanner 2015? Vergelijk alle antivirus software! - top 10 antivirus

Best Antivirus Software Reviews | Compare Top Programs

The Best Antivirus for 2015 | PCMag.com

Best Antivirus 2015 - Top Software for PC, Mac and Android
 
zoals jezelf al bemerkt hebt... een echte bevestiging welke de betere is , zorgt enkel maar voor meer verwarring !
ik heb in het verleden zelf meerdere betalende security packs geprobeerd doch mijn beslissing was uiteindelijk de AVG internet security geworden ..
deze gebruik ik nu reeds meerdere jaren op een rij en denkelijk blijf ik deze ook behouden .
*wat ik je in feite wil zeggen is het volgende " als jij eerder tevreden was over de Eset Nod32" waarom heb je dan nu je twijfels !!
ben je nog steeds tevreden dan neem je de kosten daarvoor met plezier ook mee .

*nu het is immers ook van de persoon afhankelijk die de computer gebruikt en niet zozeer van de antivirus die beslist of de computer besmet raakt of niet !
 
Het "beste" AV product bestaat helaas niet. Er zijn momenten dat het ene product beter scoort dan het andere. Er zijn er die over een langere periode vrij goed scoren (zoals NOD32). Er zijn er die commercieel een offensief inzetten en van de kerktoren blazen dat zij de beste zijn (bitdefender). Niet dat laatste vernoemde slecht is... Op commerciele testen die je overal leest ga ik nooit verder. Als je twee testen vergelijkt zou de ene een tweetal producten de hemel inprijzen, terwijl het in de andere test die twee producten met de grond gelijk gemaakt worden. Wat uiteraard wel heel verdacht is... "dat stinkt" zoals men zou kunnen zeggen.

Uit ervaring ben ik zeer tevreden over NOD32 als consumenten product.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan