Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Vergeet u wel eens een wachtwoord, omdat deze eigenlijk altijd voor u is ingevuld? Met Password Unmask kunt u deze weer zichtbaar maken om even te spieken wat het wachtwoord ook alweer was.
Download Password Unmask en installeer het. Start Password Unmask, klik in een veld met het wachtwoord en deze wordt zichtbaar. Password Unmask werkt voor Windows Xp, Vista, Win7

password unmask_Ni9.jpg
 

Bijlagen

  • Pwunmask.rar
    177.5 KB · Weergaven: 124
Waarom dit installeren ? als je bij firefox naar opties gaat dan naar beveiliging vervolgens opgeslagen wachtwoorden en dan wachtwoorden tonen dan heb je ze toch ook .
 
Waarom dit installeren ? als je bij firefox naar opties gaat dan naar beveiliging vervolgens opgeslagen wachtwoorden en dan wachtwoorden tonen dan heb je ze toch ook .
Firefox mss wel ja. Maar er zijn tal van andere applicaties die gebruik maken van dezelfde Windows control om een wachtwoord te maskeren die je me zulke tool zichtbaar kan maken.
 
Inderdaad, je hebt volkomen gelijk, ik ga dat programma eens proberen want in IE kan ik mijn wachtwoorden niet toonbaar maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan