Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo

Ik zit met een vervelende vraag!!!

Ik heb van een vriendin van de familie een oude laptop packard bell gehad,en ik kan hem niet formateren daar ik het wachtwoord niet heb,en die vriendin weet hem ook niet meer.

Mijn vraag is

Hoe haal ik dat wacht woord weg zodat ik er een nieuwe window kan op zetten,deze keer dan zonder wachtwoord

Groetjes sloddervos

staat vista op
 
welke Windows wil je er dan opzetten ...
betreft het om het bios wachtwoord te gaan ... indien het niet om het bios wachtwoord gaat dan zou je in feite moeten kunnen opstarten vanaf eender welke Windows dvd of usb stick je dient dan wel deze als eerste opstart media in te stellen .
 
je ziet dus het opstart scherm voor het inloggen in Windows ....dan ben je dus al te laat om op de toets te drukken om het bios op te roepen en dien je te herstarten je dient van het moment het logo verschijnt op de juiste toets te hameren (welke toets dit is staat waarschijnlijk dan ook vermeld in het logo scherm ).
*ik herinner me dat het de F8 toets is die dus de packard bell recovery modus oproept deze moet je dus niet hebben aangezien je er een Windows 7 wenst op te zetten ..
 
kun je de HDD er uit halen en aan een docking station aansluiten om deze dan via een andere pc leeg te maken zodat dit een niet toegewezenruimte word waar jij dan een andere Windows kunt opzetten.
 
dan had je daar evenzeer toch kunnen vragen om deze effe te ledigen zodat je nu verder kon tot het installeren van de Windows 7 want ik zag juist dat je een nieuw topic gestart bent met de vraag om deze schijf te ledigen ..we gaan verder in dat nieuw topic van u en ik zet deze op slot ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan