Status
Niet open voor verdere reacties.
T

touareg

Gast
Ik wil w7 herplaatsen maar lukt niet .Ga naar fabrieksherstelling.
Krijg dan :Fabrieksherstel kan niet worden uitgevoerd. Een vereiste stationpartitie ontbreekt?
Graag hulp
Touareg
 
blijkbaar is de recovery partitie niet meer aanwezig op de HDD
ga eens naar schijfbeheer en plaats eens een afbeelding van je schijf indeling ...
**wat bedoel je hier met "" Ik wil w7 herplaatsen ""
 
Ik kan niet meer opstarten, dus moet ik met installatie cd van w8 opstarten en naar fabrieksherstel gaan. En daar krijg ik dan fabrieksherstel kan niet worden uitgevoerd. een vereiste stationpartitie ontbreekt.
Ik geraak bij automatisch herstellen draait hij 45 minuten en krijg dan uw computer moet worden hersteld. Foutcode:0xc0000001.
Groetjes
 
Dat is een gekend probleem bij 8 blijkbaar. Ontkoppel alles wat er ontkoppeld kan worden. Printer, cardreaders enz. herhaal je automatisch herstel. Die foutcode wil eigenlijk zeggen dat er volgens windows een stuk hardware stuk is. Dus begin met alles wat los kan gekoppeld worden los te koppelen. Hopelijk gaat het daarna goed.
 
dus zover ik begrijp heeft er ooit eens de Windows7 er op gestaan wellicht was dit dan ook een voorgeinstalleerde Windows 7..
jij heb deze geupgraded naar de Windows 8 en ondervind nu opstart problemen ...
je dient dan de Windows 8 recovery disk te gebruiken wil je een opstart herstel toepassen ...

indien het Automatisch herstellen niet kan uitgevoerd worden dan dien je een Windows 8 usb stick aan te sluiten of de installatie dvd Windows 8 te plaatsen zodat deze Automatisch herstellen de nodige bestanden kan ophalen vanaf deze geplaatste media .
 
Ik moet opstarten langs F12 en dan de cd w8 laten werken tot ik op pc herstellen kom en automatisch herstellen doe maar het lukt niet. Heb eens geformateerd bij het willen herstellen van w8? Het is een laptop en kan dus niets ontkoppelen.
 
wil jij de optie automatisch herstellen kunnen gebruiken dan dient er dus een instal.wim aanwezig te zijn op de C
aangezien deze ontbreekt en aangezien je dus een upgrade gedaan heb van de W7 > de Windows 8 kun je de recovery partitie die standaard aanwezig was ook NIET gebruiken .

wil jij de Automatish herstellen kunnen gebruiken dan dien je een opstartbare usb stick of de Windows 8 dvd te plaatsen zodat de nodige bestanden kunnen opgehaald worden vanaf dit geplaatste medium.
 
Ik plaats een dvd van W8 en krijg niets aan de praat. Hoe kan ik een usb stick maken? Het heeft met de partities te maken , maar ik raak niet verder dan de partities?
 
heb je deze dvd zelf gebrand ?

indien je deze zelf heb gebrand dan diende je de iso niet uit te pakken ...
je diende de iso vervolgens ook dan te branden als een beeldbestand ...
indien je dus over deze iso beschikt dan kun je ook het Windows 7 usb/dvd tool gebruiken om deze op een usb stick te zetten bijgevolg krijg je dan een opstartbare usb stick ...
 

Bijlagen

  • maak jezelf een Windows8 Recovery USB Stick aan met het Win7 usb-dvd tool.pdf
    255 KB · Weergaven: 159
Dank u voor de moeite , maar ik he het al 3 maal in mijn downloads staan maar geraak niet verder ,wel krijg van alle reclame en voorstellen binnen.
Ik zal hem beter dragen bij een hersteller of wil Jij het doen?
 
ik kan je hier nu niet volgen ...
je vraagt of wil jij het doen ...wat word er dan hiermee bedoeld !

eerst vermelde je dat je niet meer kunt opstarten daarna begin je over de partities .. daarna zeg je "ik heb hem al 3x bij de downloads staan " sorry maar ik weet hier niet meer waarover je het heb !
 
Ik behandel dit vanaf mijn PC. De problemen die ik heb zijn met een laptop dell inspiron 7720. Dus wat U nu doorgestuurd hebt staat op mijn PC en ik versta er niets van. Toch bedank ik en mijn vraag was of U die kunt herstellen ?? Maar nu zie ik dat je ven Beringen bent en ik uit Halle dat is toch wat ver. Toch bedankt.
 
dus alhoewel het pdf bestand in duidelijke stappen je laat zien hoe je een usb stick aanmaakt snap jij dit niet !
sorry dat ik het zeg maar waar begin jij dan aan !
 
Toch is het zo, ik ben 72 jaar en er is wat sleet op , maar toch heb ik al verschillende dells pc of laptops kunnen andere windows te plaatsen maar hier lukt het niet en hersteld .Toch dank ik U voor de moeite. Groetjes
 
ik wist dus niet dat je al de leeftijd had van 72 jaar ...en heb dan ook bewondering omdat je het allezins toch probeerde .... maar ik denk dat er hier iets mis gegaan is tijdens de upgrade ....
is de eigenaar van deze DELL inspiron 7720 dan ook in het bezit van de Windows 8 upgrade key ?
indien zo is het ook mogelijk om een verse installatie te doen ...
lees dit maar eens na ... http://www.pctuts.be/f476/haal-je-d...-iso-op-een-legale-wijze-op-44969/?highlight=
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan