Status
Niet open voor verdere reacties.
B

BigTony

Gast
Dag allemaal,

sinds enige tijd heb ik het volgende probleem bij het afdrukken van iedere pdf. Dus alleen bij het afdrukken (weergeven op scherm is normaal)
Ik heb een voorbeeld bijgevoegd.

Ik heb dit probleem sind ik ooit een chinese programa (Pangu) heb geinstaleerd.

Ik heb meermaals Adobe Reader verwijderd en opnieuw geinstaleerd. Ik heb ook de cleean-tool van Adobe gebruikt.
Ik heb zitten rommelen met de lettertypes, maar heb geen mogelijke oplossing gevonden.
Kortom, ik weet het niet meer.

Iemand die mij een tip kan geven?

op voorhand bedankt
voorbeeld.jpg
 
zou het mogelijk zijn dat deze pdf's beveiligt werden tegen het afdrukken !
open eens een pdf en klik links boven op bestand > eigenschappen ..
open vervolgens de tap " beveiliging " en zie welke rechten je heb over deze pdf ..

*zelf zet ik steeds de volgende beperkingen op mijn zelf samen gestelde pdf file's .
Ashampoo_Snap_2015.02.03_08h52m12s_003_.png
 
ik heb maar 1 blz van deze toegestuurde pdf uitgeprint en hier word deze dus perfect uitgeprint ...
jij deelde me mee per pb dat je systeem 100% werkte ...dan zou het aan de instellingen van je printer kunnen liggen ...
 
Ik ga dat zeker niet afstrijden, maar alles wat ik uitprint via Word, Excel, Wordpad.... noem maar op, alles wordt afgedrukt hoe het hoort.
Enkel het afdrukken van pdf's geeft problemen.

Ik heb al de nieuwste drivers voor mij printer (Canon mg6250) hergeinstaleerd. Echter geen oplossing.

En als het aan de printer zou liggen, zou ik zeggen dat als ik print vanuit de VM ook het probleem zich zou voordoen.

In ieder geval, bedankt voor het meedenken.
 
ok doe eens het volgende ...
open je configuratiescherm en klik verder op " standaard programma's "
klik verder op de vermelding " uw standaard programma's instellen "
je zou nu een lijst moeten te zien krijgen waar ook de Adobe reader Xl vermeld staat .
klik deze aan en klik dan verder op " selecteren wat standaard met dit programma word geopend "
alles dient hier aan te staan ...zoals je kunt zien .
Ashampoo_Snap_2015.02.04_08h37m47s_001_.png

probeer daarna eens 1 blz uit te printen !
 
wat me tevens ook opviel daar juist is dat je eerder in bericht #3
de eigenschappen had opgevraagd van deze pdf en dat deze bij u in de oorspronkelijke taal werd weergeven..
terwijl deze dan hier bij mij in het NL word weergegeven ...
Ashampoo_Snap_2015.02.04_08h50m54s_003_.jpg
 
Beste Qtex,

bij mij staan de opties ook identiek dezelfde als uw voorbeeld.

En wat betreft de taal, ik heb mijn systeem taal als spaans ingesteld. Daardoor wordt het in spaans weergegeven.

mvg, Tony
 
dan heb ik zo het vermoeden dat de oorzaak te zoeken is bij de Taalinstelling die jij dus hen ingesteld ...
het probleem zelf dat jij nu ondervind heb ik echter nooit zelf ondervonden ..!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan