Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
de enige registery waarde die ik ken met 8x f ( ffffffff) is een tweak die toegepast werd op XP om deze sneller en stabieler te maken ...
zie dit onderstaande ...BELANGRIJK deze dien je dus nu NIET uit te voeren !! je dient alleen maar na te gaan of het deze is!
HKEY_LOCAL_MACHINE \ SYSTEM \ CurrentControlSet \ Control \ Session Manager
Hier zie je dan rechts vermeld de 32-bit DWORD-waarde met de naam LargePageMinimum deze heeft nu een hexadecimale DWORD-waarde van ffffffff
Heb je een virusscan gedaan met bijvoorbeeld malwarebytes? Ik zou dat ten sterkste aanraden eigenlijk. Ik kan geen enkele referentie terugvinden van Microsoft die jou bevindingen staven ivm je wireless profile. Dat heeft niets met die Regsitry key te maken. Er is volgens mij hier gegronde reden om je systeem eens te scannen.
Er bestaan tal van tools om je systeem op te schonen en te optimaliseren en opschonen van spyware enzo. Vroeger was ik daar ook een fan van. Vooral de registry optimizers en van die tools. Maar... die dingen zijn echt niet nodig en helemaal niet nuttig op een OS zoals Windows 7.
Eén zeer goede raad; gebruik een paar tools die betrouwbaar zijn en werken ivm beveiliging. Antivirus app en eventueel een firewall app. Malwarebytes kan je ook meetellen als betrouwbare app. Vergeet al die optimizers etc. Je PC draait even goed of slecht met of zonder die tools. In veel gevallen doen ze dus zelfs meer kwaad dan goed...
Spyhunter gaf heel veel fouten aan om je dus zo te verleiden hun programma te kopen.