Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ga naar een bestand en open een foto:ga naar het kniptooltje en ga over de foto zo groot als je wil kan je een stuk selecteren,klik dan op enter en dan zie je het stukje apart en sla het dan op als Jpeg.en dan uploaden en je bent vertrokken.
Nu ik heb dit gedaan en ja het werkt maar ik krijg het afbeeldingetje niet zuiver:ik bedoel het zijn precies blokjes of karooke's. Wat doe ik verkeerd?
het gaat hier over een stukje da je uitsnijd zoals hierboven:maar zoals het stukje dat Jakske uitsnijd van die tv da doe ik ook mor mijn stukje dat ik uitsnijd en dan enter is vele groter en ik doe het dan ook in gif maar als ik dit stukje wil uploaden op tuts krijg ik nog steeds de melding te groot:zie maar een naar off topic daar heb ik mijn stukje geplaatst en het is enorm groot.
SIMBA NB ik heb alles gedaan zoals het is uitgelegd me hand en tand en nog is het verkeerd
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.