Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb van spotnet ,nieuwsgroepen etc geen kennis en geen zin om mij hier op toe te leggen.Het is voor Belgische muziek zoals uit liefde voor muziek dat ik een betalend iets wil omdat die toch nergens anders te vinden zijn in behoorlijke kwaliteit.Als Vip lid geniet je van 3 usenet account om te kunnen dowloden via spotnet zie https://www.pctuts.be/account/upgrades
Dan ga je heel kort door de bocht als je beweert dat op Usenet geen goede kwaliteit te vinden is. Best is eerst eens een kijkje nemen voor je zo iets beweert.Ik heb van spotnet ,nieuwsgroepen etc geen kennis en geen zin om mij hier op toe te leggen.Het is voor Belgische muziek zoals uit liefde voor muziek dat ik een betalend iets wil omdat die toch nergens anders te vinden zijn in behoorlijke kwaliteit.
Ik heb het over het feit dat ik geen kennis heb van Usenet etc en had beter geschreven dat omdat ik daar niet kan zoeken ik nergens betere kwaliteit vind.Dan ga je heel kort door de bocht als je beweert dat op Usenet geen goede kwaliteit te vinden is. Best is eerst eens een kijkje nemen voor je zo iets beweert.
Dan is MP3jam zeker je ding en al helemaal als je die paar Euro's er aan spendeert.Ik heb het over het feit dat ik geen kennis heb van Usenet etc en had beter geschreven dat omdat ik daar niet kan zoeken ik nergens betere kwaliteit vind.Dan ga je heel kort door de bocht als je beweert dat op Usenet geen goede kwaliteit te vinden is. Best is eerst eens een kijkje nemen voor je zo iets beweert.
Verschillende forums staan vol met muziek uit juist die groepen,maar voor de enkele nummers die eens per jaar ik wil en die ik niet op mijn gewone manier vind ga ik me niet met die andere zaken gaan bezighouden. In het verleden had je bomma news, dat was al verschrikkelijk en ik denk niet dat er vooruitgang geboekt is, maar onwetend als ik er over ben kan ik het helemaal mis hebben.