Status
Niet open voor verdere reacties.

WhiteBrother

(overleden)
Upgraders opgepast: als u uw Windows XP-installatie upgrade naar Windows Vista, dan is er geen weg meer terug. Het Vista-installatieproces maakt uw Windows XP licentiesleutel ongeldig, zodat deze niet meer te gebruiken is.

Dit is een wijziging in het beleid van Microsoft, dat zich tot voorheen niet bemoeide met de licentiesleutels van oude softwareversies. Een upgrade van Vista heeft als effect dat Windows XP niet meer geïnstalleerd kan worden op een ander systeem of als dual-boot. Helaas kunt u ook niet meer terug naar Windows XP als u niet tevreden bent met Windows Vista - eens geupgrade, altijd geupgrade.

Op het internet circuleert al een methode waarmee met een Windows Vista Upgrade-dvd toch een schone Vista-installatie gedaan kan worden. De truc bestaat uit zeven stappen en Thurrott heeft gebruik gemaakt van interne documenten van Microsoft om de nieuwe upgrade-restricties van Microsoft te omzeilen.
 
ik pak lekker geen vista:sinds da op de markt is hoor ik niks anders dan probs ervan:mij ni gezien zene;)

SIMBA
 
158745d09e425d238.jpg
Ik heb 'm erop gehad maar goed vond 'm niet
voor de snelheid heb ik xp64 opgezet (dat rocks op amd64x2) maar ook puur om te kijken hoe m'n comp presteert
kan met xp veeeel meer doen en veranderen en... ziet er al eeuwen uit als (Stardock) Vista!
158745d09e946a03b.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan