Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vooraleer je Vista installeert
Ben je van plan om Vista aan te kopen uit het doosje, en op je pc te installeren? Dan zijn er toch enkele dingen die je in het oog moet houden.
Deze site vertelt je waarop je moet letten.
Bijvoorbeeld hardware: de Aero Glass visuele effecten stellen heel wat eisen aan je videokaart en je processorkracht. Een soort checklist eigenlijk.
Microsoft heeft zelf een klein rogramma op zijn site gezet om te kijken of de componenten van je computer klaar zijn voor vista.
Gewoon het programma draaien, het zal je vragen wat je allemaal wil doen met je computer en vista en dan zegt het programma wat je indien nodig hoeft te veranderen.
programma laten testen en pcke zou zonder problemen alle vista versies kunnen draaien, vertel mij iets dat ik nog niet wist daar ik al vista staan heb op een partie hier hahaha, kopen doe ik zeker weten en hoogstwaarschijnelijk de vista ultimate
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.