Vreemd dat je de tool niet open krijgt als je hem download vanaf hier, terwijl het via mail doorgestuurd wel goed gaat.
Dat geeft wer stof om over na te denken, als iemand hier over iets weet zullen we kijken om er weer een andere topic over te starten.
Ik heb je inmiddels deze tool doorgestuurd en dus zo als gemaild vastgesteld dat je certificaat niet past bij de bios van je moederbord.
Hij staat rood gemarkeerd.
Daarom ga je niet offline kunnen activeren.
Bij Microsoft zeggen ze dat telefonisch activeren uit staat, (ik heb van zo iets nog nooit gehoord, misschien weet iemand op het forum hier over meer te vertellen.
Online activatie kan dus niet.
Wil je offline activeren, je bios is SLIC 2.1, die is reeds voorbereid op windows 7
Slic2.1 is backward compatibel met slic2.0, de certificaat voor je vista kan perfect daar onder geïnstalleerd worden.
Ik ga ineens de certificaten voor windows 7 ook meegeven, hoewel het niet zou nodig zijn.
Eens het rode uit je slic dump is kan je gewoon ofline activeren via je license key.
zo, deze topic is terug up to date.
Alles wat er staat is legaal, zo lang je je eigen vista en key gebruikt.
De offline activatie word gebruikt door de grote computerfabricanten, dit om tijd te besparen.
Zo moeten ze niet steeds voor elke pc een internet verbinding tot stand brengen.
De microsoft zei het al, anders zal het een format worden geloof ik.