Status
Niet open voor verdere reacties.
heb dus gisteren die format c gedaan op een win xp home maar nu vind hij nergens de netwerkkaart en ik krijg geen geluid
het is een moederbord van Asrock k8nf4g-sata 2en de netwerkkaart is Lan 1x 10/100 mbps
ik heb al bij google gaan zoeken maar ik vind niks

ik was al verbaast ik dacht dat er geen netwerkkaart inzat maar naar het schijnt zit die op het moederbord nu ,
zonder z'on groen netwerkkaart
das de eerste keer dat ik dat zo zie
heeft iemand hier al ervaring mee
graag een antwoordje[OPLOSSING]
zoals Ben al zei gewoon de cd van je moederbord gebruiken daar staan alle drivers op en als je geen cd hebt eventueel everest installeren daar kan je direct dubbel klikken bij moederbord en kom je direct op de site waar je dan verder kan zoeken om al je drivers te vinden.;)
ik denk dat de driver voor je netwerkkaart bij de driver van je audio zit download deze eens http://www.asrock.com/support/download.asp?Model=K8NF4G-SATA2 grtjs
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
voor u geluid kan je eens kijken bij apparaatbeheer of daar alles bij geluid ok is. Anders rechts klik en stuurprogramma bijwerken. Steek dan ook eens de cd van uw moederbord erin.
Normaal kan je daar ook netwerkadapters zien staan,daar doe je dan hetzelfde mee.
 
zoals Ben al zei gewoon de cd van je moederbord gebruiken daar staan alle drivers op en als je geen cd hebt eventueel everest installeren daar kan je direct dubbel klikken bij moederbord en kom je direct op de site waar je dan verder kan zoeken om al je drivers te vinden.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan