videocamera

Status
Niet open voor verdere reacties.
N

noel liephout

Gast
ik ben van plan om een videocamera aan te schaffen omdat ik foto's wat beu vind. Heeft iemand een idee om een goede camera aan te schaffen, vb merk pixels enz. Heb onlangs een video opgenomen met mijn digitale camera maar dat valt nogal zwaar uit 90 mb. Dat kan je niet verzenden. Ik had gedacht aan een buget van +- 300€ :duimop:
 
Video's opnemen zal altijd zwaar uitvallen, Ik heb is mogen werken met deze van canon de Legria HF S10 is wel een Hd daar zit een 32 GB geheugen in en ondersteunt ook SDHC-geheugenkaarten ; een super gemakkelijk te bedienen camera met zeer knappe opname, doch dit kost bijna 900 euro.

Het type iets lager de Legria HF 200 kost toch nog steeds bijna 600 euro.

HD opname kan je wel vergeten in de prijsklasse van 300 euro, je dient dan te zoeken bij camera's die standaard definition opnemen en het wegschrijven op SD kaartjes, zo vind je wel iets degelijks in die prijsklasse en betaal je al niet de schijf die mee ingebouwd is.

Moest ik iets kopen en mijn budget is max. 300 euro zou ik gaan voor dit apparaat : Sony DCR-SX31E (klik er maar eens op) als je goed zoekt kan je dit gemakkelijk vinden voor 275 euro.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan