Diverse Videobewaking

Hoi, ik hoop dat dit het juiste forum is. Momenteel heb ik een gewone deurbel en een deur in PVC. In de winter zie ik bv. Niet wie er aan de deur staat. 's avonds vind ik dit ongemakkelijk. Dus ben ik aan het denken voor een deurbel met camera maar zonder abonnement. Hebben jullie suggesties voor een bepaald merk? Het moet ook simpel te installeren zijn vermits ik geen gaten kan boren in de muur en niemand heb die dit voor mij kan doen.

Bedankt alvast
 
Heeft die verbinding met internet/cloud nodig?
Of werkt het ook volledig onafhankelijk van het www ?

Had handleiding gedownload, vermoedde van wel, was niet zeker.
Net nog eens wat info opgezocht, blijkbaar geen internet nodig?
(Tenzij je hun (betaalde) cloud service wil gebruiken.)

Was enkel benieuwd, ik koop geen apparaten die verplicht internet nodig hebben.
Tenzij het iets is dat internet afhankelijk is natuurlijk, zoals een streamer ofzo.
Een kamera of deurbel heeft dat vlgs mij helemaal niet nodig om te kunnen gebruiken.

Een vb:
In de VS was een firma die autos met zonnedaken verkocht die via de cloud verbonden met een server....
Firma gaat failliet, bv zonnedaken werken niet meer.... En nog veel meer van die gekke dingen...

"Oceans (het model) need to connect to that cloud for basic features including the sunroof and doggy windows (little windows by the liftgate that are a unique Ocean feature) to function."
https://insideevs.com/news/725463/fisker-ocean-owners-bankruptcy-support/
Een zonnedak is natuurlijk maar een klein probleem tov een hele auto die onbruikbaar zou worden omdat er geen "Cloud" verbinding meer is. Vraag me nog steeds af waarom dat voor auto's nodig is? Welke data sturen die allemaal door?
 
Laatst bewerkt:
Niet met internet of cloud, nee .... wel met je lokaal wifi-netwerkje.

Idd. zolang je geen betaalde cloud wenst geen internet ... voor privé-woning heb je dat niet nodig. Die HomeBase is méér dan voldoende om je videoclips te bewaren en je kan er zelfs nog een HDD bijsteken !

over je verhaal uit de VS : géén commentaar - het kan waar zijn/het kan urban legend zijn - who knows ?
 
Dan is "deze" versie van Eufy bell en server iets voor jou... géén internet, géén abonnement, géén stroomkabel - noppes.
Enkel de HomeBase inpluggen op je modem (of een hub die eraan hangt)...

App op je smartphone en je bent er...

Let op : er zijn ook andere versies beschikbaar voor als stroomtoevoer wel klaarzit in de muur naast je deur vb.
 
  • Leuk
Waarderingen: Deus
Terug
Bovenaan