Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,
Ik heb enkele maanden geleden een upgrade gedaan van vistax64 home premium naar win7x64 ultimate.Nu vind ik op men D partitie de volgende mappen terug(gebruikers, intel,perflogs,programma files,progr.filesx86,progr.data en windows).Deze mappen staan tevens ook op men C partitie waar mijn windows opstaat.Nu is mijn vraag kan ik de mappen op de D partitie verwijderen om meer schijfruimte te creëren.Dank u bij voorbaat Frans.
 
Ik zou die mappen niet verwijderen voor je zeker bent dat dit toevallig niet de nieuwe installatie bevat van je "upgrade". Ik heb er eigenlijk zelf weinig ervaring mee daar ik de voorkeur geef aan een nieuwe installatie. Indien die systeem mappen er voorheen niet stonden zijn deze waarschijnlijk wel aangemaakt voor de upgrade installatie.
 
Frans1;
Eigenlijk is het zo dat op je C: alléén het OS staat en de Programma's. Al de rest is Data die op je D: zou moeten staan. Dan is het simpel om, in geval van trouble, vanaf je D: een kopie terug te plaatsen op C: van een eerdergemaakte Image of systeemkopie, die op D: werd gezet. Zo ben je op 25 min. terug als op de tijd dat de C: Image werd gemaakt en blijven je Data (op D:) natuurlijk onaangeroerd. Eerst op D: een persoonlijke map aanmaken en alle niet-OS en niet-programma mappen met Ctrl-X en Ctrl+V erin plaatsen.
m.v.g., | WW
 
Laatst bewerkt:
Frans1;
Eigenlijk is het zo dat op je C: alléén het OS staat en de Programma's. Al de rest is Data die op je D: zou moeten staan. Dan is het simpel om, in geval van trouble, vanaf je D: een kopie terug te plaatsen op C: van een eerdergemaakte Image of systeemkopie, die op D: werd gezet. Zo ben je op 25 min. terug als op de tijd dat de C: Image werd gemaakt en blijven je Data (op D:) natuurlijk onaangeroerd. Eerst op D: een persoonlijke map aanmaken en alle niet-OS en niet-programma mappen met Ctrl-X en Ctrl+V erin plaatsen.
m.v.g., | WW