Verwijderen Microsoft Windows Bases Script Host

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Hallo allemaal vraagje,
Ik zitmijn laptop te scannen met een betaalde versie van System Mechanic, een programma waar ik al jaren mee werk en dik tevreden over ben. Nu geeft de scan een gevaarlijke categorie weer. Microsoft Windows BasedScript Host. Nu heb ik 2 opties. Inschakelen of verwijderen. Ik weet niet wat van beide acties het gevolg kan zijn maar de scan geeft aan dat het een gevaarlijk stukje software is. Kan ik dit zomaar verwijderen en weet iemand of ik daar verder mee in de problemen kom???
Presentatie2.jpg
Ik heb Mailwarebytes en tal van andere software laten werken om te scannen maar die zeggen allemaal dat ze niets kunnen vinden en deze sytem mechanic dus wel. Mijn AVAST heeft er ook niet op gereageert dus geen enkel programma heeft dit gevaar herkend tijdens scannen. Wat nu.
Heb geen idee wat het is maar dat het iets gevaarlijks moet zijn denk ik wel. Wie kan me helpen?????
Alvast bedankt voor jullie hulp en meedenken
groetjes
Crimpak
 
Microsoft Windows BasedScript Host op zich is geen bedreiging. Maar deze applicatie kan wel script draaien die een bedreiging kunnen zijn.
In bovenstaande wordt er een script automatisch mee opgestart mbt vosteran. Deze software staat meestal onder de category malware.
Je gaat dan ook de niet de BaseScript Host opkuisen, maar de link (en het script zelf) van Vosteran.

Normaal ben ik niet te spreken over software zoals System Mechanic, maar bij boven vermelde geeft hij wel een correcte detectie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan