Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hdd en videokaart moet lukken.
Maar let wel goed erop dat je een bord neemt waar je processor en geheugen in past, neemt desnoods gewoon je pc mee naar een computer winkel.
Waarom zou je een ander moederbord willen plaatsen in een nieuwe merk pc?
Ik kan je wel al vertellen dat je garantie en support van Packard Bell vervalt dan. Dus, is er iets aan val je in kosten achteraf indien hij nog zogezegd in garantie zou zijn.
Alles gaat natuurlijk maar ik raad het je zeker niet aan tenzij je er een heel goede reden voor hebt. Welke grote meerwaarde kan een nieuw moederbord bieden om zulk risico te nemen met een merk pc?
Inderdaad net wat DDragon80 zegt: Je totale garantie vervalt.
Als je dan net als ik een beetje wil hobby-en bouw dan in 1 keer een hele nieuwe pc.
Let er wel op welke onderdelen je kiest niet alles is met elkaar compatible en stabiel en dat is wat je uiteraard wilt hebben toch ? Een stabiele computer.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.