ah je gebruikt je gsm om te kunnen internetten met de pc ..ik was dus verkeerd met de gedachte dat jij dus over het nieuwste speeltje bezat van Microsoft ...
wat betreft nu je vraag : draai je de Windows 10 pro of eerder de home ...
indien je de pro gebruikt dan zijn er inderdaad wel opties aanwezig betreffende het instellen van de bandbreedte voor het downloaden/uploaden/en het instellen van de maandelijkse uploadlimiet..betreffende de update's .
*of dit ook zo is bij de home versie betwijfel ik ...dit kan ik ook niet nagaan aangezien ik enkel de pro draait..
stel je gebruikt de Windows 10 pro dan ga je naar Bijwerken en Beveiliging
je klikt verder op "Geavanceerde Opties " en je scrolt in de geavanceerde opties naar onderen ...klik verder op Delivery Optimization
klik wederom verder op de Geavanceerde Opties en je komt in het onderstaande scherm (zie afbeelding) waar je dus zelf kunt bepalen hoeveel bandbreedte je wilt reserveren voor de update's ...( denkelijk heb je hier meer aan )
**indien jij bij de 1ste optie maar 10% aangeeft dan komen er volgens mij enkel maar de beveiligings update's binnen en Niet de Cumulatieve update's
******je dient dan wel eenmaal terug thuis de instelling die je gedaan heb voor onderweg terug te zetten zodat je eenmaal thuis wel de update's kunt ophalen ....telkens je onderweg ben dien je deze instelling aan te passen .