Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja dat kan met een batchverwerking in Photoshop, een batchverwerking is een actie(handeling in het mooie Nederlands) welke je kan toe passen op hele mappen en op massa afbeeldingen te gelijk.
Moet je wel zelf schrijven, dan opslaan en telkens kan je die betreffende handeling gebruiken voor een hele groep of voor één afbeelding of voor een totale map.
Trouwens dit kan je doen met elke handeling (action).
Is het je gelukt ? Dan kan dit afgesloten worden, laat iets weten ?
Anders leg ik het je degelijk uit hoe die handeling en batchverwerking toe te passen.
wel eigenlijk ben ik er nog niet toe gekomen door omstandigheden, moet nu weg voor 5 dagen, daarna ga ik het eens proberen. Maar als je het mij wil uitleggen mag je dat natuurlijk doen ;-) dat bespaard mij mss zoeken.
Je hebt al een goed antwoord gekregen van monne.
Toch wil ik je wijzen op een heel klein tooltje VSO Image resizer Free Image Resize Software Import organize resize photos- VSO
Het is freeware en gratis te gebruiken voor niet commerciele doeleinden.
Erg handig in gebruik en je hoeft geen groot fotobewerkingsprogramma op te starten.
Misschien heb je iets aan dit programma?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.