Feedback Vergelijkbare onderwerpen zijn zelden vergelijkbaar.

Merel

Steunend lid
Vip Lid
Het tonen van "vergelijkbare onderwerpen" is zinloos. Die topics zijn ofwel hopeloos verouderd ofwel hebben ze geen enkel verband met het onderwerp.
Wie op zoek is naar iets relevant, heeft veel meer aan de zoekfunctie met gepaste trefwoorden.
 
Verouderd, dat kan zijn ... de ganse database wordt gebruikt om uit te putten.

Géén verband : dat kan niet ... er wordt een logica op vlak van trefwoorden gebruikt om die lijst samen te stellen.
Dat 'vergelijkbare' woord kan zowel in de hoofding als in de tekst van alle tussenkomsten uit het beoogde topic zitten, en dat maakt dat het systeem nu en dan wel vergezochte linken kan leggen. Maar het samenstellen van die lijst is een automatisch proces, waar wij geen invloed op hebben.
 
Ga maar eens kijken naar de vergelijkbare onderwerpen in uw eigen artikel "De kracht van AI : Turboscribe"

Je zal daar geen enkel vergelijkbaar onderwerp vinden.

Ik stel voor om "vergelijkbare onderwerpen" niet meer te gebruiken in het forum;
 
Ik ben bang dat we daar niet kunnen op ingaan.
Heel wat bezoekers (en beheerders) vinden dat net de toegevoegde waarde van zo'n achterliggende database met interventies uit het verleden, om te vermijden dat elke keer opnieuw het warm water moet uitgevonden worden.

Dat kind met het badwater weggooien kunnen we ons niet veroorloven.
Ik stel voor dat je het dan gewoon niet langer bekijkt, maar je riskeert dan wel vaker iets te vragen dat al voordien werd beantwoord.
 
Terug
Bovenaan Onderaan