Software verduidelijking spotnet classic

Status
Niet open voor verdere reacties.

PhilipV

Beheerder
Forumleiding
Admin
Is er een gebruiker van Spotnet Classic 1.9.xxx die me kan uitleggen wat de beide vinkjes hier :

1719413313775.png


bij een zoekaktie voor verschil maken ?

Ik heb de ganse, omstandigheden handleiding doorgenomen, maar over het 'Zoeken"-venstertje vind ik daarin geen woord...
 
Niet gemakkelijk te vinden maar hier is de uitleg:
Als u Titel aanstipt moet u alvorens te zoeken de naam van de titel intypen.
Als u nu Titel aanstipt en ook uitgebreid en daarna in de filterlijst op een item klikt krijgt u alle boeken te zien die onder dat item staan. Bij overzicht komt nu de naam van item te staan dat u hebt aangeklikt (boeken, muziek)
 
Wie heeft er last van "rode pijltjes"?
De poster heeft deze er wel zelf opgeplaatst om iets aan te wijzen...
Als u regelmatig op Spotnet moest komen zou u wel weten dat versie 2xxxxxxx voor heel veel problemen zorgt.
 
Ik vind die versie 2.0.0.284 toch wel een pak gemakkelijker en gebruiksvriendelijker, ik denk dat ik bij de versie 2.0 blijf. Is dat een probleem?
Ik ben overgestapt en kan je bedenkingen niet onderschrijven.
De mogelijkheden, de sturing, het personaliseren én de héél goed geschreven handleiding maken die versie 1.9 classic toch superieur.
De integratie van het downloaden zelf, VPN gebruik etc... zijn héél sterk geëvolueerd ondertussen.

Voorts is het gangbare kennis in het software-wereldje dat software die gedurende enkele jaren reeds geen support meer heeft gekregen her en der (beveiligings?)-hiaten vertoond.
Daarom zou ik die versie 2.0 enkel nog gebruiken als je kiest voor 'Bewaren NZB-bestanden' en het eigenlijke ophalen uitvoert met een andere downloader. In mijn geval was en is dat een Synology NAS met DS Downloadstation, maar dan nog verkies ik nu - na wat testen en me verdiepen in de werking - toch die Classic versie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan