Status
Niet open voor verdere reacties.
Er kan geen verbinding gemaakt worden met netwerk.Het netwerk is mogelijk niet meer binnen bereik.

Deze melding krijg als ik mijn laptop wil aansluiten op het internet.

Ik krijg wel verbinding met een onbeveiligd netwerk Netgear Guest 1.
Als ik echter bij mijn eigen wil inloggen lukt het niet en krijg ik hoger geplaatste melding.
Mijn eigen ziggo netwerk ziet hij wel staan volledige streepjes als signaalsterkte maar om de een of andere reden kan ik er niet mee verbinden.
Dit heeft in het verleden wel altijd goed gewerkt; Gebruik laptop al lange tijd niet meer. Draait nog op XP een toshiba One Note
 
Bedankt voor de reactie.
Dit is niet de oplossing van het probleem. Ik heb steeds normaal verbinding gehad via mijn ziggo netwerk. Heb dit ook normaal kunnen instellen met sleutel en alles.
Maar nu maakt laptop geen verbinding. Als ik zigg klik en vraag verbinding te maken krijg ik de melding zoals eerder beschreven.
Het heeft dus niets met WPA2 of zo te maken.

Als ik vraag om netwerken te zoeken ziet hij verschillende netwerken waaronder ook mijn eigen Ziggo netwerk
Klik ik op verbinding maken krijgt ik melding: netwerk dedecteren en na enkele seconden de melding/:Er kan geen verbinding gemaakt worden met netwerk.Het netwerk is mogelijk niet meer binnen bereik.

Her niet beveiligde (voor mij onbekende )netwerk Netgear maakt wel verbinding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan